Підсумки роботи у першому кварталі 2019 року підприємств, які входять до Корпорація «АТБ», свідчать про стабільне нарощування показників у всіх напрямках діяльності. Компанія відкрила 25 нових магазинів, подолавши таким чином рекордний рубіж в 1000 торговельних підприємств. Станом на травень 2019 року торгівельна мережа «АТБ» налічує 1015 магазинів у 259 населених пунктах 22 областей України. Важливою особливістю є те, що 128 із них відкриті у новій концепції, підкреслив генеральний директор Корпорації «АТБ» Борис Марков.
У першому кварталі поточного року товарообіг торговельної мережі «АТБ» склав 28,3 млрд грн (з ПДВ), що на 22 % більше, ніж за аналогічний період минулого року. Компанія зберігає позиції одного з найбільших платників податків в Україні. Підприємствами групи «АТБ» було сплачено податків та зборів з урахуванням митних платежів та ЄСВ на загальну суму 2,76 млрд грн, з яких до державного бюджету спрямовано 1,7 млрд грн, до місцевих бюджетів різних рівнів – 0,61 млрд грн, цільових фондів – 0,45 млрд грн.
Одним із пріоритетних завдань Корпорації «АТБ» є соціально-відповідальне ведення бізнесу. Зокрема це програми, спрямовані на розв’язання екологічних проблем. Із квітня цього року компанія «АТБ-Маркет» переходить на реалізацію пакетів із біодобавками, які розкладаються природним шляхом. Спеціальна добавка d2w™ впливає на вуглецеві з'єднання полімеру, у результаті чого через певний часовий проміжок вони руйнуються, активізуючи розщеплення полімеру. Вироби з нього стають крихкими і швидко розпадаються на крихітні пластівці. Процес розкладання полімеру викликає будь-яка комбінація високої температури, світла і тиску, що діють як каталізатори і визначають швидкість і, відповідно, час розкладання.
Компанія почала такий експеримент наприкінці минулого року у деяких магазинах, а в даний час готова до масштабування цієї екологічної ініціативи на всю торговельну мережу. Одночасно з переходом на пакети з біологічною добавкою компанія «АТБ-Маркет» ввела у магазини торгової мережі «АТБ» реалізацію еко-сумок для споживчих потреб покупців. Так само з травня 2019 року компанія запускає пілотний проект із впровадження паперових пакетів для покупок. Тестування проекту реалізації паперових пакетів у магазинах торговельної мережі «АТБ» буде проходити до кінця серпня 2019 року.
Борис Марков вважає, що незважаючи на стрімкий розвиток онлайн-торгівлі, ритейлери чітко усвідомлюють цінність фізичних магазинів, де повинні бути створені не лише усі необхідні сервіси для покупців, а й має панувати атмосфера взаємної поваги, підтримки та інновацій у таких суспільно-чутливих темах, як турбота про довкілля.