За словами голови Ради директорів, Генерального директора Корпорації «АТБ» Бориса Маркова, компанія стабільно утримує провідну позицію в роздрібному товарообігу підприємств галузі.
Якщо у першому півріччі результат компанії складав 59,4 млрд грн, то за результатами 9 місяців, фінансовий результат товарообігу «АТБ» становить 86,3 млрд грн, або 17,2 % від загального обсягу ринку роздрібного товарообігу. Також на 14,9 %, або до 103,9 грн зріс середній чек.
Обнадійлива поточна динаміка дає Корпорації «АТБ» шанс повторити минулорічний рекорд товарообігу з результатом у 103,9 млрд грн. Зростання загального товарообігу зумовлено збільшенням мережі магазинів, кількість яких складає 1039 одиниць в усіх областях країни, експериментального оновлення формату магазину «АТБ», впровадження сучасних маркетингових технологій, наявності сучасної логістичної інфраструктури.
Сприятливим фактором виступає також покращення індексу споживацьких настроїв українців, який у вересні склав 97,47 пунктів із 200 можливих проти 65 пунктів на початку року. Наразі українці дивляться у майбутнє навіть з більшим оптимізмом, ніж у період бурхливого економічного росту 2004-2008 років. При цьому вони менше побоюються інфляції та безробіття.
Фахівці ринку вважають, що на процес вплинув комплекс факторів: зміцнення гривні, зниження інфляції, зростання заробітної плати в Україні та приплив грошових переказів від «заробітчан» з-за кордону, та, нарешті, зміна влади. Індекс споживчих настроїв наразі свідчить одне – співвітчизники мають намір витрачати більш грошей, не намагаючись притримати їх на чорний день, говорять аналітики Info Sapiens, де проводилось дослідження.
Разом з тим, поведінка покупців також зазнає значних змін і стає більш вимогливою, акцентованою не лише на показнику «ціна-якість», а й на таких речах як сервіс, дизайн, інноваційність тощо. Проте вимогливість поєднується з мінливістю у поведінці споживачів. Тому у конкурентній боротьбі переможе той, хто зможе запропонувати новий тренд на ринку.
Загальновизнано, що найбільш високі стандарти у вітчизняному ритейлі показує лідер ринку – Корпорація «АТБ». За європейським зразком компанія впродовж багатьох років інвестує у новації, зокрема в модернізації існуючих магазинів та створення нового формату «АТБ».
Реконструкція та модернізація – безумовно, капіталомісткі процеси. Однак такі інвестиції цілком виправдані, оскільки оновлені дискаунтери залучають нових покупців, отже, зростають товарообіг та середній чек. Завдяки впровадженню енергозберігаючих технологій після реконструкції знижуються витрати, зауважив Борис Марков.