Експерти відзначають, що на поведінку українського споживача продовольчого роздробу дедалі більше впливає приклад європейських країн. Масові подорожі закордон дають можливість порівнювати асортимент та якість товарів, ціни, сервіси в українських та європейських торговельних мережах. І не завжди твердження про «європейську якість за українською ціною» є переконливим.
Компанія «АТБ-Маркет» в межах розробленої маркетингової стратегії продовжує активно вивчати споживацький попит, тенденції на ринку сучасного ритейлу, та запроваджувати нові проекти на основі їхнього аналізу, зазначає генеральний директор «АТБ-Маркет» Борис Марков.
Одним із таких напрямів є втілення у своїй інвестиційній діяльності передових технологій, концепцій та практик, які демонструють такі європейські лідери, як Lidl, Aldi та інші торговельні мережі. У даний час Корпорація здійснює кілька таких проектів. Це, в першу чергу, проекти напрямку «food» – запровадження у магазинах торговельної мережі «АТБ» таких майданчиків, як «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М’яке морозиво», «Міні фреш-бар», «Пиво та напої на розлив» тощо.
Аналітики ринку відзначають, що поведінка покупців під час щоденних відвідувань продовольчого магазину та «великий шопінг» напередодні свят значно відрізняються. Рутинне придбання набору продуктів споживач хоче пройти якнайшвидше, з мінімальними витратами часу, за звичними та зручними процедурами. З 2017 року у торговельній мережі «АТБ» впроваджується проект з використанням технології кас самообслуговування (КСО).
Дедалі активніше у сфері ритейлу поширюються сучасні технології. В західних країнах обговорюються плани замовлення та продажу продовольчих товарів онлайн. З 2018 року для покупців торгової мережі «АТБ» в якості експерименту реалізовано сервіс Apple Pay.
Компанія «АТБ-Маркет» продовжує активно розвивати та розширювати асортимент власних торгових марок. З кінця 2017 року у торговельну мережу «АТБ» активно впроваджується ВТМ «Спецзамовлення АТБ». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого сорту, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко.
Пріоритетним напрямком діяльності компанії є випуск якісних товарів для здорового харчування: без вмісту пальмового масла, шкідливих барвників, харчових добавок і консервантів. У перспективних планах – розвиток ВТМ з основним акцентом на інноваційні товари в категорії «фреш».
На сьогодні товари ВТМ представлені практично у всіх товарних категоріях підприємства. Їх частка в загальному товарообігу становить 15,9%. Частка ВТМ в асортименті торговельної мережі складає 19,4%, відзначив Борис Марков.