З початку року «АТБ-Маркет» розширив торговельну мережу на 61 магазин

У поточному році Корпорація «АТБ» відкрила 61 новий магазин, у тому числі 15 після реконструкції. Наразі торгівельна мережа компанії складається з 1137 магазинів у 293 населених пунктах 24 областей України. 

Стабільне розширення торговельної мережі Корпорації «АТБ», зокрема Західному та Південному регіонах України, здійснюється на основі розробленої менеджментом довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників у комплексі із впровадженням передових світових технологій, а також кадровою роботою. Із 2017 року магазини «АТБ» відкриваються в оновленій концепції, реконструюються існуючі торгові точки. Станом на липень цього року вже приблизно третина торговельної мережі Корпорації працює в оновлених форматах. Ці магазини показують більш високі результати за всіма показниками у порівнянні із традиційними маркетами мережі, підкреслює генеральний директор Корпорації «АТБ» Борис Марков.

Водночас Корпорація продовжує роботу з розвитку та модернізації логістичної інфраструктури. У 2020 році планується запустити ще два нових розподільчих центри у Львівській та Одеській областях, довівши їх загальну кількість до 11, що дозволить  істотно наростити обсяг вантажообігу.

Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 64 тис. співробітників.