В торговельній мережі "АТБ" спостерігається зростання купівельного попиту

Середня сума чеку покупців зросла на 16%

Корпорація «АТБ» здійснила аналіз основних змін на ринку продовольчого роздробу. На думку аналітиків, провідною тенденцією галузі у поточному році є переорієнтація споживачів на дисконтні формати, що обумовлено проблемами фінансового характеру, від яких у даний час потерпає більшість населення.

Завдяки розробленій маркетинговій стратегії Корпорація «АТБ» не лише не втратила покупців, а й спромоглася збільшити їх кількість. Як свідчать дослідження компанії, спостерігається тенденція до зростання кількості товарів у чеку з одночасним зростанням середньої вартості товару з урахуванням інфляції.

Здійснений аналіз продемонстрував, що від квітня 2017 року до квітня 2018-го, зростання купівельного попиту у натуральному та грошовому еквіваленті склало 6% та 5% відповідно, також на 16% зросла середня сума чеку.

Позитивним сигналом є також присутність тенденції певного зростання частки товарів середнього сегменту цін у загальному товарообігу мережі «АТБ». Усе це так чи інакше впливає на загальний товарообіг підприємства, що позначається на сумі сплати податків та зборів, динаміці розвитку.

Корпорація «АТБ» – об’єднання великих українських підприємств, які здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 60 тисяч співробітників.