У першому кварталі поточного року в магазинах торговельної мережі «АТБ» середній чек у кількісному та грошовому вимірі продемонстрував зростання у межах 2% та 13 % відповідно. Це відображає загальну тенденцію збільшення товарообігу компанії, який зріс на 22% у порівняння з аналогічним періодом минулого року. При цьому спостерігається зростання частини товарів середнього цінового сегменту у загальному товарообігу.
За словами генерального директора Корпорації «АТБ» Бориса Маркова, останнім часом відбулася зміна поведінки покупців: вони стали вимогливішими та заощадливими при виборі товару, але прискіпливими щодо його якості. Проте Корпорація «АТБ» очікує загального зростання продажів у 2019 році на рівні 19%, зауважив Борис Марков.
Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність в таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює 64 тис. співробітників.