У 2020 році «АТБ-Маркет» розширив торговельну мережу на 127 нових магазинів

Корпорація «АТБ» в умовах епідемії коронавірусу зберегла та посилила лідерські позиції на ринку українського ритейлу. У 2020 році було відкрито 127 нових магазинів, що на 39 магазинів більше, ніж рік тому. Відповідно до стратегії розвитку компанії, окрема увага приділялась реконструкції вже існуючих торгових об’єктів – у 2020 році було капітальне оновлено з використанням сучасних європейських технологій 59 магазинів у різних регіонах України. Це також перевищує показник 2019 року, коли реконструкція була проведена у 41 магазині.

Таким чином, у порівнянні з 2019 роком загальна мережа торгових підприємств «АТБ-Маркет» збільшилась на понад 11% і становить 1201 магазин. Значно розширилася географія: наразі магазини «АТБ»  розташовані в 306 населених пунктах, тоді як у 2019 році торговельна мережа була представлена у 274 населених пунктах 24 областей України.

Багаторічні високі темпи розширення торговельної мережі Корпорації «АТБ» здійснюються на основі розробленої менеджментом компанії довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників з впровадженням передових світових технологій, концепцій і практик розвитку формату дискаунтера, а також роботою з підбору, навчання та мотивації кадрів співробітників. 

«Навіть в екстремальних умовах карантинних обмежень, серйозних деформацій логістичних ланцюгів ми не відмовились від реалізації поставлених завдань і досягли успіху».
Борис Марков, генеральний директор «АТБ-Маркет» 

Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 68 тис. cпівробітників.