У 2019 році «АТБ-Маркет» розширив торговельну мережу на 88 нових магазинів

Корпорація «АТБ» продовжує посилювати лідерські позиції на ринку українського ритейлу. У 2019 році було відкрито 88 нових дискаунтерів. Компанія приділяє окрему увагу розвитку своєї торговельної мережі у Західному та Південному регіонах України, де у 2019 році було відкрито 30 та 15 нових магазинів відповідно.  

Як і позаминулого року, була проведена реконструкція з використанням сучасних європейських технологій ще 41 магазина в різних регіонах країни. Таким чином, загальна кількість торгових підприємств мережі «АТБ-Маркет» збільшилась на понад 8% у порівнянні з 2018 роком та зараз становить 1077 магазинів, які розташовані у 274 населених пунктах 22 областей України. Впізнаність логотипу «АТБ» має загальнонаціональний масштаб, а магазини Корпорації стають, свого роду, брендовим елементом у багатьох містах та селах.

Стабільне розширення торговельної мережі Корпорації «АТБ» здійснюється на основі розробленої менеджментом довгострокової стратегії, яка передбачає поєднання зростання кількісних показників із впровадженням передових світових технологій, концепцій і практик розвитку формату дискаунтера, а також роботою з підбору, навчання та мотивації кадрів співробітників, підкреслює генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков. 

Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 64 тис. співробітників.