Корпорація «АТБ» виділила понад 3 млн грн на закупівлю індивідуальних засобів захисту для співробітників компанії

Піклуючись про здоров’я та захист своїх співробітників, Корпорація «АТБ» виділила понад 3 млн грн для закупівлі індивідуальних засобів захисту для працівників торговельної мережі «АТБ».

Аби забезпечити понад 66 тисяч співробітників, Корпорація «АТБ» закупила у Китаї 200 тис. засобів індивідуального захисту і найближчими днями передасть їх працівникам Корпорації. У подальшому компанія планує здійснювати закупівлю по 100 тисяч таких засобів індивідуального захисту щотижня до повного врегулювання ситуації із поширенням коронавірусної інфекції.

З огляду на дефіцит таких засобів, який існує наразі у країні, Корпорація «АТБ» закуповує все, що є сьогодні на ринку, за умови наявності відповідних документів і сертифікатів на продукцію. Компанія також звертається до всіх, хто може допомогти із закупівлею індивідуальних засобів захисту для наших працівників, які щоденно підтримують нормальну роботу найбільшої української роздрібної торговельної мережі, допомагаючи українцям забезпечувати усі поточні потреби у товарах повсякденного споживання.

Складська та логістична інфраструктура компанії сьогодні працюють у посиленому режимі, що дозволяє щоденно забезпечити звичний асортимент магазинів «АТБ». Для забезпечення безперебійного функціонування магазинів «АТБ», під час обмежень пересування у громадському транспорті, компанія організувала власну систему доставки співробітників на роботу.

У рамках вжиття протиепідемічних заходів компанія «АТБ-Маркет» розробила механізм замовлення товарів із доставкою додому, щоби зменшити для покупців необхідність залишати домівки та допомогти уникати скупчень людей у торговельних залах. Після пілотної реалізації цього проекту він може бути масштабований на всю територію України. Окрім того, спільно з центральними і регіональними органами державної влади і соціального захисту населення Корпорація «АТБ» розробляє механізми забезпечення соціально уразливих категорій населення та літніх людей продуктовими наборами, щоби також мінімізувати їх потреби покидати домівки, наражаючи себе на ризики захворювання.