Корпорація «АТБ» нарощує обсяг реалізації продукції власного виробництва

Частка продукції власних торгових марок (ВТМ) у загальному товарообігу Корпорації «АТБ» впродовж дев’яти місяців поточного року склала 17,5 %, а з урахуванням власного імпорту – 20,6 %. Ці показники перевищують результати за аналогічний період минулого року на 15,8% та 18,1% відповідно, повідомили в Корпорації «АТБ».

У даний час компанія має чотири власні торгівельні марки: ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Спецзамовлення "АТБ”», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір» різних цінових категорій, які орієнтовані на цільові групи споживачів. Із загального обсягу асортиментного ряду мережі (понад 3500 позицій) 900 найменувань – це товари власних торгових марок Корпорації «АТБ».

У поточному році компанія збільшила перелік інноваційних продуктів у категорії «фреш», зросла лінійка молочних та ковбасних продуктів ТМ «Спецзамовлення "АТБ”», оновлюється преміальний асортимент ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected». За словами голови Ради директорів, Генерального директора Корпорації «АТБ» Бориса Маркова, розширення існуючої мережі та створення нових власних торговельних марок відповідає загальній стратегії розвитку компанії, впровадження на ринку українського ритейлу європейських стандартів якості товарів та послуг.

Довідка. Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг в сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 64 тис. cпівробітників.