Компанія «АТБ-Маркет» запустила проект KAZKA VR для дітей з елементами віртуальної реальності

Із 29 квітня компанія «АТБ-Маркет» запустила програму лояльності KAZKA VR з елементами віртуальної реальності, яка буде проходити в більш ніж 1 200 магазинах торгової мережі «АТБ» до кінця травня.

Умови, механіку і деталі акції можна подивитися тут: https://www.atbmarket.com/uk/news/novosti-seti/kazka-vr

Це масштабний гейміфікований проект заснований на українських національних традиціях та насичений звуками музики українського колективу Kazka, які виступають головними персонажами віртуальної гри і книги з доповненою реальністю.

Odoo CMS - велика картинка

Мета і місія, закладені в проект, – навчити дітей в ігровій формі відповідальному ставленню до проблем навколишнього середовища, поводженню з твердими побутовими відходами, основам соціально-відповідальної поведінки.

Це не перший досвід компанії щодо впровадження інноваційних рішень і digital-технологій для покупців торговельної мережі «АТБ». 

Акція «ATB Arena» та «ATB Arena (Limited Edition)», проведені в кінці минулого і початку цього року, стали рекордсменами і за кількістю скачувань додатки (більше 2 млн), і за кількістю виданих карток (більше 70 млн шт.), і по перших рядках в українському рейтингу App Store і Play Market.

У 2017-2018 роках компанія «АТБ-Маркет» двічі ставала рекордсменом «Книги рекордів України» з програмами лояльності «Аліса в країні чудес» та «Аліса в Задзеркаллі». Загальний тираж книг, реалізованих на той момент за програмами, склав понад 700 тисяч примірників.

Довідка
Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських компаній, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як управління активами, роздрібна торгівля, виробництво і продаж продуктів харчування. До складу корпорації входить роздрібна компанія «АТБ-Маркет», кондитерська фабрика «Квітень», м'ясна фабрика «Фаворит Плюс» та спортивний клуб «Восход». Флагманом бізнесу корпорації є торговельна мережа «АТБ».

Станом на 30 квітня 2021 року торговельна мережа «АТБ» налічує 1226 магазинів у 317 населених пунктах 24 областей України. Підприємство показує найвищі темпи розвитку в Україні останні 10 років. Щодня покупки в «АТБ» роблять понад 4 млн українців. На підприємствах Корпорації «АТБ» працюють понад 70 тис. осіб.