Компанія «АТБ-Маркет» стала переможцем у номінації «Ритейл – FMCG», у рамках підведення підсумків VI Національного рейтингу якості управління корпоративної репутації «Репутаційні активісти», який відбувся 5 березня у Києві. Друге і третє місце у даній номінації посіли відповідно компанії «Метро Кеш енд Керрі Україна» та «GoodWine».
Експерти рейтингу у першу чергу відзначили інноваційні та технологічні рішення компанії, спрямовані на поліпшення якості та комфорту здійснення покупок клієнтами торговельної мережі «АТБ».
Корпорація «АТБ» продовжує посилювати лідерські позиції на ринку українського рітейлу. У 2019 році було відкрито 88 нових дискаунтерів, проведена реконструкція 41 магазина. На сьогоднішній день кількість торговельних підприємств мережі «АТБ-Маркет» становить 1088 магазинів, розташованих у 279 населених пунктах 24 областей України.
Нагадаємо, що за підсумками минулого 2019 року Корпорація «АТБ» встановила власний рекорд по сплаті податків і зборів до бюджетів різних рівнів, досягнувши позначки 12,6 млрд грн. Це найвищий результат у галузі.