Компанія «АТБ-Маркет» стала дворазовим переможцем премії Best Retail Project 2018

Рада премії оцінила роботу компанії щодо реалізації проектів соціально-культурного спрямування

Компанія «АТБ-Маркет» стала переможцем одразу у двох номінаціях премії Best Retail Project 2018 – «WOW-Ads 2018» і «Колаборація року» в рамках щорічного Конгресу Retail Expo, який пройшов 7-го листопада в місті Київ.

Експертна рада премії високо оцінила роботу компанії щодо реалізації проектів соціально-культурного спрямування. А це організація концерту зірки світової латиноамериканської музики Енріке Іглесіаса на НСК Олімпійському, який зібрав близько 100 тисяч глядачів, а також видання книг із доповненою реальністю «Аліса в країні чудес» та «Аліса в Задзеркаллі», загальний тираж яких склав понад 700 тисяч примірників.

На сьогоднішній день торговельна мережа «АТБ» продовжує утримувати лідируючі позиції серед українських рітейлерів.

З початку 2018 року компанія відкрила 62 нових магазини, з яких 26 у Західному і 13 в Південному регіонах країни. За перше півріччя було створено понад 3 тисячі нових робочих місць.

Товарообіг торговельної мережі «АТБ» за перше півріччя 2018 року склав 48,4 млрд грн (з ПДВ), що на 32,6% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

За даними Державної фіскальної служби України, компанія «АТБ-Маркет» є лідером ТОП-10 найбільших платників податків оптової та роздрібної торгівлі за 6 місяців 2018 року. Компанія сплатила до бюджету 3,2 млрд грн, що на 1,2 млрд грн (на 57,9%) більше аналогічного періоду минулого року.