Найбільший український ритейлер «АТБ» запустив чат-бот в одному з найвідоміших і популярних додатків для безпечного спілкування Viber. АТБОТ покаже найближчі магазини, розповість про відкриті вакансії, допоможе зв'язатися з оператором гарячої лінії. Бот доступний для всіх користувачів Viber, які бажають бути в курсі останніх новин мережі «АТБ».
АТБОТ є частиною стратегічного плану по діджиталізаціі мережі і розроблений в рамках проєкту по автоматизації звернень покупців на гарячу лінію «АТБ». Його мета – поліпшення якості обслуговування покупців. Чат-бот почав працювати 12 листопада 2019 і за два тижні відповів на повідомлення більше 5000 покупців мережі магазинів «АТБ».
Проєкт реалізований на базі Corezoid Process Engine спільно з партнером по цифровій трансформації «АТБ» – компанією Middleware (США).
Для того, щоби скористатися цим сервісом необхідно: