«АТБ» стає ближче до споживача

Мережа запустила чат-бот у Viber

Найбільший український ритейлер «АТБ» запустив чат-бот в одному з найвідоміших і популярних додатків для безпечного спілкування Viber. АТБОТ покаже найближчі магазини, розповість про відкриті вакансії, допоможе зв'язатися з оператором гарячої лінії. Бот доступний для всіх користувачів Viber, які бажають бути в курсі останніх новин мережі «АТБ».

АТБОТ є частиною стратегічного плану по діджиталізаціі мережі і розроблений в рамках проєкту по автоматизації звернень покупців на гарячу лінію «АТБ». Його мета – поліпшення якості обслуговування покупців. Чат-бот почав працювати 12 листопада 2019 і за два тижні відповів на повідомлення більше 5000 покупців мережі магазинів «АТБ».

"Щодоби у більш ніж 1000 магазинах мережі "АТБ" по всій Україні здійснюють покупки близько 4 млн українців. Нам був потрібен інструмент, який дозволить завжди бути на зв'язку з нашими клієнтами. Ми раді співпраці з компанією Viber, завдяки якій мережа "АТБ" зможе бути в доступі для покупців 24 години на добу, 7 днів на тиждень". 
Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор Корпорації «АТБ»
"Чат-боти – один з найпопулярніших інструментів співпраці бізнесу і Viber. За нашими даними більше 75% користувачів підписані на чат-боти у Viber. Три з чотирьох користувачів переписуються з ботами тих брендів, які вони знають і люблять. 80% аудиторії вважають, що боти розвивають споживчий сервіс. Viber пропонує українському ритейлу безпечну платформу для спілкування із сотнями тисяч покупців їх мережі". 
Атанас Райков, старший директор з розвитку бізнесу в Європі, Африці і на Середньому Сході

Проєкт реалізований на базі Corezoid Process Engine спільно з партнером по цифровій трансформації «АТБ» – компанією Middleware (США).

Для того, щоби скористатися цим сервісом необхідно:


1. Відсканувати QR код камерою (або QR-рідером)

2. Перейти за посиланням у Viber

Viber Bot QR code