«АТБ-Маркет» успішно розвиває власні торгові марки

Частка ВТМ в асортименті торговельної мережі складає 24%

Товари ВТМ представлені практично у всіх товарних категоріях підприємства, а їх частка в загальному товарообігу становить 25%. Частка ВТМ в асортименті торговельної мережі на даний час складає 24%.

Слід зазначити, що питома вага таких ВТМ, як цукор, ватяні палички, вологі серветки, овочі і фрукти свіжоморожені, горіхи та сухофрукти складає понад 90%.

З кінця 2017 року активно розвивається власна торгова марка «Спецзамовлення АТБ». В її асортименті представлені молочні продукти від фермерських господарств з молока вищого сорту, ковбасні вироби, виготовлені за ДСТУ, натуральне згущене молоко.

У 2018 році заплановано розширення асортименту «Спецзамовлення АТБ», а також випуск нових товарів під ВТМ. Пріоритетним напрямком є випуск якісних товарів для здорового харчування: без вмісту пальмової олії, шкідливих барвників, харчових добавок і консервантів. У перспективних планах компанії «АТБ-Маркет» розвиток ВТМ буде проводитися з основним акцентом на інноваційні товари в категорії «фреш».

Корпорація «АТБ» – об’єднання великих українських підприємств, які здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 60 тисяч співробітників.