Борис Марков: «Масштаб Корпорації "АТБ" гарантує доступність продуктів та засобів захисту для населення»

Пандемія вірусної інфекції COVID-19 стала глобальним викликом. Для індустрії ритейлу настав час жорсткої перевірки відповідності вимогам надзвичайного стану. 

«Корпорація "АТБ" в умовах епідемії невідкладно ввела в дію систему карантинних заходів, та разом із тим ми аналізуємо ситуацію, яка стрімко змінюється, й виробляємо варіанти нашого реагування на економічні, логістичні, соціальні та інші наслідки поширення інфекції. Для лідера національного ритейлу, 1095 продовольчих магазинів якого щодоби відвідує понад 3,5 млн українців, стабільність роботи нашої мережі – це відповідальність державного рівня».
 Борис Марков, генеральний директор «АТБ-Маркет»

Компанія працює у 280 населених пунктах 24 областей України, значна частина магазинів якої розташована в районних центрах та великих селах. В умовах обмеження або скасування на час епідемії міжміського та приміського пасажирського сполучення, доступність продуктів та товарів першої необхідності для мешканців цих населених пунктів матиме значення не  менш, ніж доступність до ліків.

«Архітектоніка побудови нашої компанії дає можливість витримати такі навантаження. Корпорація "АТБ" має дев’ять сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії "А", де щодоби обробляється понад 9 000 тон різних продуктів та товарів, власний потужний автопарк із понад 600 спеціалізованих транспортних засобів, а головне – понад 64 тисячі професійно підготовлених, згуртованих та соціально відповідальних працівників».
Борис Марков, генеральний директор «АТБ-Маркет»

Проте компанія свідома того, що ситуація пандемії може суттєво вплинути на стан галузі. Вона вже змінила настрої споживачів і технології, зокрема, перехід на безконтактний спосіб продажів у всьому світі. Так, експерти по роботі з клієнтами «Nielsen»  вказують, що 41% опитаних в українських містах із населенням 50 тис. мешканців і більше стверджують, що у них є досвід замовлення доставки їжі онлайн. При цьому 9% стали користуватися доставкою частіше протягом останнього тижня у зв’язку із пандемією. У той же час, 53% респондентів підтверджують, що різко скоротили споживання їжі поза домом.

Одним із дієвих засобів реагування на ситуацію, вважають у компанії, є розширення сервісу замовлення та доставки продуктів клієнтові. Так, Корпорація «АТБ» спільно із «Розеткою» та «Новою поштою» запускають сервіс із дистанційної купівлі трьох типів харчових наборів та засобів гігієни. Замовлення працюватиме в експрес-режимі та буде виконуватися протягом одного дня. 

«Ми уважно стежимо за розвитком ситуації у галузі й готові до співпраці з органами центральної та місцевої влади, нашими партнерами, громадськістю заради збереження життів та здоров’я українців. Ми  маємо об’єднатися, щоби протистояти загрозі».
 Борис Марков, генеральний директор «АТБ-Маркет»

Довідка. Корпорація «АТБ» – об’єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 64 тис. cпівробітників.