Пандемія вірусної інфекції COVID-19 стала глобальним викликом. Для індустрії ритейлу настав час жорсткої перевірки відповідності вимогам надзвичайного стану.
Компанія працює у 280 населених пунктах 24 областей України, значна частина магазинів якої розташована в районних центрах та великих селах. В умовах обмеження або скасування на час епідемії міжміського та приміського пасажирського сполучення, доступність продуктів та товарів першої необхідності для мешканців цих населених пунктів матиме значення не менш, ніж доступність до ліків.
Проте компанія свідома того, що ситуація пандемії може суттєво вплинути на стан галузі. Вона вже змінила настрої споживачів і технології, зокрема, перехід на безконтактний спосіб продажів у всьому світі. Так, експерти по роботі з клієнтами «Nielsen» вказують, що 41% опитаних в українських містах із населенням 50 тис. мешканців і більше стверджують, що у них є досвід замовлення доставки їжі онлайн. При цьому 9% стали користуватися доставкою частіше протягом останнього тижня у зв’язку із пандемією. У той же час, 53% респондентів підтверджують, що різко скоротили споживання їжі поза домом.
Одним із дієвих засобів реагування на ситуацію, вважають у компанії, є розширення сервісу замовлення та доставки продуктів клієнтові. Так, Корпорація «АТБ» спільно із «Розеткою» та «Новою поштою» запускають сервіс із дистанційної купівлі трьох типів харчових наборів та засобів гігієни. Замовлення працюватиме в експрес-режимі та буде виконуватися протягом одного дня.
Довідка. Корпорація «АТБ» – об’єднання великих українських підприємств, що здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу, як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво і продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах Корпорації «АТБ» працює понад 64 тис. cпівробітників.